Första skoldagen done and gone

Hej där, Clara ist hier!
Hursomhelst, idag var jag i skolan för första gången på 10 veckor.
Det kändes... okej. Inte så farligt.
Men still, jag har försökt fysiskt trycka bort den här dan ur omloppet, men icke xD
Ja, vårt schema kunde ju absolut vart bättre. Man märker att jag ska börja åttan, med tanke på hur det ser ut... slutar mellan tre och fyra typ varje dag, har massa intryckta lektioner, typ 5/6 per dag, nya lärare osv osv.
Men det ska nog bli bra, sen är det bara ett år kvar...

Blir inga bilder för min dator mår fortfarande inte bra, uppenbarligen. Inte hemma än.
Ni får ha det så bra, så skrivs vi väl någon gång där borta i framtiden. Ciao!

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0