c/ cent mille voix crier quelque chose de plus




Fotat med Canon EOS 350D | 18 - 55 mm objektiv & närfilter +1
Fotograf: Jag (Clara)

Ja, det börjar verkligen bli julstämning här i huset :)
Idag har jag haft en tuff skoldag, vaknade upp och mådde SKIT.
Gick ändå (hade prov...) men drog efter bamba, då hade jag bara idrott kvar och den skulle jag ändå inte vara med på.

Placerade mig i soffan och är där fortfarande, kollar på Scrubs (♥♥♥)
Mår fortfarande dåligt, har käkat en massa pepparkakor och bullar.
Känns lite bättre ;)

Inget mer att säga för dagen, tack Adina för att du gillade mina bilder C:

Ta det vackert och krya på er.


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0