Vi går över daggstänkta berg fallera

Idag har jag vandrat.
1 mil närmare bestämt.

Man kan ju säga att jag är trött nu. Och värre var det när jag åkte hem, och fick byta spårvagn/buss två gånger. Då var jag trött, blöt (det hade regnat) och mina jeans var... så gott som förstörda. Humpf.
1 mil är inte så lite det. 10 km.
Så när jag kom hem landade jag i soffan med varm choklad ;)
Så har jag inte bloggat under dagen, har inte... pallat. Men erkänn jag är bättre nu än för några månader sen? Då var det ju mer eller mindre Adinas blogg. ^^
Imorgon är det sovmorgon, film och slutar innan lunch. Onsdag - skolavslutning!!

Nu är klockan 21.05, det är fortfarande ljust ute, jag är fortfarande glad över Green Day konserten (nytt favoritband, ja! haha) och så är jag trött. Så nu ska jag sova, godnatt! :3

(åhh, läskig tvserie på tv. :S)


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0