#4 Day - A song that makes you sad

In the end & Shadow of the day - Linkin Park

Jag vet inte varför jag fastnar för småsorgliga rocklåtar men that's me antar jag.

De är iallafall två låtar som kan göra mig ledsen.

In the end betyder väldigt mycket, och den kan egentligen göra mig glad också, men för tillfället blir jag ledsen av den, den har så många minnen som kanske inte kommer komma tillbaka.

Shadow of the day är allmänt sorglig, haha. Men den är bra också.

Svårt det här, många låtar som.. kan göra mig ledsen. Som också gör mig glad.

 


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

åhh tack:D

2010-05-16 @ 17:53:41
URL: http://linnlay.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0