dagen idag

hej hej idag i skolan hade jag träslöja jag gör en låda som blir hur dålig som helst jaja sen hade jag svenska men det blev typ ingen svenska för vår lärare var på möte så vi fick rast istället XD
sen hade jag matte bamba vi fick pankakor och några killar i min klass åt ty 17 stycken fattar inte hur de kan?
efter bamba hade vi musik och våran musik lärare var borta så vi diskuterade klassresan och på engelskan tittade vi på avatar på engelska. vi slutade två :)
iadg ska jag spela mach hoppas vi vinner :D
nu har jag läst bloggar och tittat på TV
kram


en luftbalong som flög förbi i fredags tror jag:


Kommentarer
Postat av: CLARA

Sjukt fin! :)

Postat av: Mathilda

Det gick ju ganska bra på matchen (som tur var!)=) Du var jättebra Adina!=D

2010-05-11 @ 15:11:15
URL: http://mmiah.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0