god natt...

god natt god natt nu ska jag snart sova hade träning idag det var kul :)
när  jag kom hem tittade jag på simsons.

Simsons är kul det är liksom roligt men jag tycker inte om family gay! Det är bara konstigt och så fört någon säger typ "jag minns när jag var och kampade med mina kompisar" eller "du var snyggare förr" så ska de visa när han/hon var och kampade eller så ska de visa hur han/hon såg ut förr det är störande.

jaja nog om det jag ska inte börja diskutera TV program.
här kommer en liten bild från Danmark:




Kommentarer
Postat av: Clara

mycket fin! :)

2010-05-29 @ 20:13:25
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0