Seg men trevlig dag

Hejsan!

Idag har det inte hänt mycket, tyvärr. Sett en film och käkat på Burger King ;)

Lyssnar på You're gonna go far kid - The Offspring!
Den är fett bra, så härlig och... glad. Man blir full i dans! 8D

Adina har vart upptagen så därför har hon inte uppdaterat.

Alldeles nyss åt vi middag, tacos, och innan det var jag ute och fotade
underbart. Människor och fina blommor.
Och förresten! Bli bättre på att kommentera!
Jag vill veta vad ni tycker om mina bilder... och du också Adina! Jag kommenterar minsann dina snygga bilder, nu vill jag veta vad du tycker ;)


Kommentarer
Postat av: Adina

haha Clara jag kommenterade snäckbilderna!

2010-05-14 @ 09:42:22
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0