Vad ska man skriva här egentligen?

Ja, här kommer jag lite... hrrm.. osocial men det behöver vi ju inte lägga märke till ;)

Hej förresten!
Jag har spenderat helgen sjuk, TOPPEN, verkligen bästa helgen att bli sjuk på. Not.
Hursomhelst.. stannade hemma igår men skola idag, lite tidigt kanske, fick lite feberchockar här och där och hostade ut inälvorna men äsch. I survived. Dock ska jag skippa idrotten imon, tack och lov.. ^^

Skrev krönika idag på sv. Kul ju! 

Annars var dagen tråk. Som fan.

Får man svära här? Jag antar att det är upp till mig, detta är delvis min blogg (det märks ju också, jag uppdaterar ju jäämt) men :s det känns skuumt.

 

Jag har sett att Adina håller på med något dagens sötis? Kan det stämma?

Ja. Ah vad dum jag är, det är klart det stämmer, jag har ju sett det själv. Smart Clara, smaaart.

*prata med mig själv*

 Och ja, ni märker när det är jag som bloggar, hrm.. mina inlägg skiljer sig ju kanske en aning från Adinas, hehe..

Back to topic, dagens sötis. Hon kör på mirandabjörnar har jag förstått? :)
Jag vet en filur som är fett söt också.. men kanske en aning deppig ibland ;)
Men så jäkla söt. (Ja. Man får svära. Sådeså.)


Cutiepie oh yes :3
Du & jag, A! ;) 

Och bara för att jag är mästerfotografen själv (jag lovar! Brutus Östling skrev det t.o.m! Ha, känn på den!)

så får ni:

 




Nä, nu ska jag banne mig fixa högerklickskydd. Skulle dö om någon snodde våra bilder! D:
Eller tja.. svimma lite åtminstone.

Och nej, detta är inte den finaste. Men som sagt. Högerklicksskydd.

 


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0