November 2009

Allright, förra november var rätt livlig och ja... fylld med allt möjligt.
Här är lite bilder från förra året!


På eftermiddagarna hade jag fullt sjå med allt, så det hände att mellanmålet missade bordet med ett par cm... ;)
Haha, det första som kom i mitt huvud; FOTA! Hehe.


Pärlplattor var på modet..! Jag och min vän brukade pärla efter skolan... den här fick jag dock av en annan kompis. Undra vart den tog vägen?


Fick äntligen köpt ett närfilter! close-up +1 närmare bestämt. Kostade ca 150-200 kr om jag inte minns fel.
Det är alltså en mycket billigare variant av ett macroobjektiv, som ger grunt skärpedjup och skarp fokus på det man väljer att fokusera på. Bilden ovan är ett exempel :D
Man ser tydligt linjen mellan skarpt och oskarpt.


Det bakades något alldeles himla mycket, ni kan inte tänka er... haha.
Säkert en gång i veckan bakades det cupcakes och kladdkakor, speciellt perioden okt-nov.


Twilight var en stor favorit, nog för att den är det fortfarande, men då var jag sannerligen besatt, hehe


Höll på en massa med bandet.



Letade som en galning efter ett par rosa uggs över hela internet och i alla affärer, och trakasserade mina vänner när jag varje dag undrade om de inte kunda hjälpa mig att hålla utkik... haha! Jag hittade aldrig ett par, och fick inte i julklapp heller... haha aja.


Läste ut Harry Potter böckerna!



Agge dog... ♥†
Vi saknar dig vettu.


Ja... lite annat som hände:
Jag var beroende av Idol.
Jag spenderade nästan varje eftermiddag med min kompis "Cookie".
Jag var helt besatt av Pokémon och Hello Kitty!
Cupcakes & kawaii var min melodi. (Japanskt sött gojsmimojs)
Adina fick sin laptop!
Jag var poetisk - sökte upp en massa citat och sparade i ett word-dokument.
Jag älskade svart nagellack! Nästan alla bilder på mig från den månaden har jag svart nagellack på mig, hehe.



Ja, jag rekommenderar er inte precis att gå in under november 2009 i arkivet, där finns 1 inlägg... haha så att eh. Nej. ;)
Sov sött!

/Clara


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0