Busiga bubbi

hej hej josse och hennes lillebror var nyss här (josses lillebror är lika gammal som min lillebror August)
Vi spelade Halo och jag SUGER på det spelet för fick noll poäng hela tiden medans alla andra lyckades döda några andra och fick mer poäng! Ja jag är inte så mycket för TV spel och sånt ska man spela något så ska det vara MARIO!!! Haha Clara, piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip haha vi skrev nog det i bloggen men iaf när jag och Clara spelade Mario en gång frös bilden och det började tjuta.
Blev inte så nöjd med headern för ja det blev suddig och fattar inte varför men ska försöka få till det.

Ja nu sitter Busiga Bubbi och Töntiga Chippen och leker med varandra PUSS ÄLSKLINGAR!!

//Adina


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0