GRATTIS BLOGGEN

FÖRRESTEN HÖRNI.
Det hade jag helt missat. Förra veckan fyllde min och Adinas blogg 2 år!!

Den 6 april 2009 startade vi den här bloggen. Back in the days var vi små, älskade Twilight och lekte med barbie (no comments) och bloggade sällan, det var innan den stora blogghetsen bröt ut. Kan inte förstå att vi haft den i två hela år!
Idag är det 17 april 2011 och jag och Adina är fortfarande bloggare, fortfarande vänner (haha).

Detta måste hursomhelst firas på något sätt! Äta något sött kanske? Langa en födelsedagsbild?
Jag rekommenderar er att kika i arkivet, den allra första månaden! April 2009. Inte mycket till bloggning där inte, men iallafall. Förtjänar att bli ihågkommet. Fin tid. Förövrigt finns där en liten vampyrberättelse som aldrig blev klar... den kan ni ignorera.
Iaf:
GRATTIS BLOGGEN!!
En liten bild på Adina från april 2009! Hahaha
Och medan vi ändå är i farten: En bild på mig från april 2009.

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Det är bra här med!:D

vad gör du??:)

2011-04-17 @ 20:42:04
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0