Långt inlägg huhu

Hejhejhejhej alla bloggläsare!
Jag har haft rätt fullt upp så ingen bloggning, men nuu såå.
Igår hade jag den bästa fredagskvällen, jag och min kompis var och handlade skor o annat efter praon, senare, runt halv sju tiden drog vi till ett ställe i stan som arrangerar spelningar för ännu ganska okända ungdomsband. Två av de 4 eller 5 banden kände vi, några går i vår klass.
Iallafall, där mötte vi upp en del folk som vi känner, vi flög runt bland publiken som var heeelt galen, och fick mariekex från en kille i bandet som kastade under deras spelning. Efteråt satt vi utanför toaletterna som var typiskt tonåriga och fritidsgårds-aktiga, luktade illa och hade massa klotter på väggarna, typ ord som "revolutionera mera" och sånt ni vet. Väggarna var vackert ljusgröna och det var ljusslingor runt toalettdörrarna och det kastade fina skuggor över oss, resten av byggnaden var typ släckt.
Vi satt där och flummade sönder, haha seriööst helt konstigt, jag träffade människor från facebook och andra skolor och vi satt i en låg soffa och svimmade av värmen. Det var så sjukt kul!
Det var en gryyym kväll med massa fina människor och riktigt bra musik.
Tidigare idag mötte jag upp samma kompis, vi gick och handlade jordgubbar, Tom&Jerry-kex, fanta och kolasnören och åkte till en stor park i stan. Ringde nåra andra som kom och träffade oss där, och vi satt i två, tre timmar och bara åt, drack, pratade och skrattade. Så mysigt, våren är här och mmm. Vi drog vidare när det började blåsa och bli kallt, och tog spårvagnen till Subway, satt i sofforna där nåra minuter och kom fram till att ingen skulle köpa någonting, så vi gick hem till en av dom istället. Efter någon timme till åkte vi åt skilda håll, och nu är jag hemma. Har förövrigt fått en massa tuffa t-shirts från pappa som han köpt i USA för hundra år sen, som han inte använder längre. Och en retro-resväska som är tuff. Åh, livet är så otroligt fint just nu, plus att det är påsklov. KAN DET BLI BÄTTRE?
Tack alla människor för en fin helg so far. Hoppas på ännu fler bra dagar.

Detta inlägg uppdateras med bilder inom kort

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

Allt bra idag??:D

2011-04-16 @ 19:18:51
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0