Nostalgi

Min syster har haft någon loppis på sin skola, så igår röjde hon hela huset efter gamla saker. Fram plockas gamla dockkläder, barbies och dvder.
Hon springer ner med min gamla barbie och dens favoritbarbieklännning och skriker "Den här ska jag sälja!!!"
Panikslaget rycker jag åt mig den. Inte ska väl hon få sälja mina gamla barbiedockor? Hon har bara förstört mina andra.
Shit, ta dina egna grejer och sälj.
Iallafall så drabbades jag av en plötslig nostalgi, och mindes hur jag och Adina brukade leka med barbies och barbiekläder, speciellt den klänningen...

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

åh, jag var lite av en pojkflicka när jag var liten, så jag hade inte så många barbiedockor. Men det är rätt kul att hitta sånt nu när man är äldre :)

2011-04-02 @ 22:15:06
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: elsa

hahah barbie forever... ;-)

2011-04-04 @ 11:01:21
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0