2010s

Okej nu är det alltså 2011 jag som precis vant mig vid att skriva 2010 och inte 20010!
Jaja nu en kort sammanfattning av år 2010:
Det har varit svåra stunder och roliga stunder.
Året började med att jag bärjade försöka förbättra mitt självförtroende. Sen började allt bekymmer om vilken klass ska jag hamla i? vilka kompisar kommer i min klass? vilka lärare får jag? och så vidare och så vidare. (När jag började sjuan skulle vi byta klasser)
Mer om våren och kompisarna, jag var rätt mycket med Josefine dock gick vi inte på samma skola.I skolan var jag mest med Mikaela men hon hade det jobbigt för hon hade fått tandställning och fick ofta huvudvärk så det hände rätt ofta att hon inte var i skolan vilket ledde till att jag var tvungen att vara med personer som jag inte kände så bra, eller jag kände dem men ja...hoppas ni fattar!
Sen kom sommaren och den var bara härlig!
När hösten kom började jag i min nya klass. Lite stökig men helt klar bra! Ja nu går jag i samma klass som Josefine, Aina och Tilda! Det är däremot synd att inte Mikaela går i vår klass!
Sjuan blev helt klart jobbigare när det gäller läxor men det är bara att kämpa på och med snälla kompisar blir det lättare ;P
Ja det var en liten text om mitt 20010 nej jag bara skoja, 2010!   (öh haha kul?)
ha det bra kramar 

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0