Min eftermiddag



Hej!
Denna måndagen har hittills varit utan värre komplikationer!
Försov mig inte och sådär ;)
Faktum är att den har varit extra bra. På bilden berättade vår bildlärare om en fotograferingsuppgift vi ska hålla på med, underbart tänkte jag, eftersom jag älskar det.
På lunchrasten hoppade jag och två kompisar på en spårvagn hem till en av dem för att hämta gympakläder, vi gick runt och snacka, asmysigt! Haha inget vi planerade, det var lite random. Vi bara hoppade på vagnen och så ah.. haha.
Sen idrott, där vi hade basket och jag var helt ok ;)!
Väl hemma spelade jag lite tvspel, Epic Mickey, och käkade middag, pluggade matte (proooov... kill me) och åt asgrymma småkakor syrran och mamma bakat. Det gick braaa, tror provet kommer gå rätt bra :) Det är det sista på tre veckor! Fett med nice! Ehehe.

Sen har det varigt gött väder och sådär. Mmm livet leker, ändå.
Asfint, alltså. Tror... att jag ska hänga vid datorn nu ett tag, sen duscha :)
Adjö
/Clara



Kommentarer
Postat av: Suzy puzy

Sådärja, nu har jag valt veckans blogg! :)

2011-03-28 @ 22:52:58
URL: http://susannefors.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0