Alla behöver kramas

Nemen tjenare här sitter jag och skriver blogginlägg ;P
Vaknade idag av att Aina ringde och frågade om jag ville gå ut och springa med henne och så blev det, vi joggade lite gick hem till oss själva duschade och sen kom hon hit och då var vi inne på dator och bakade drömrulltårta.
sen gick vi till Josse och hoppade studsmatta. Har precis ätit och nu sitter jag här och *hick* hickar.
Jag kollar också på Green day klipp på youtube :D ÄLSKA GREEN DAY *klapp klapp klapp*
Den gulliga bilden tog jag igår hemma hos Clara<3
Det verkar som att det fina vädret har kommit tillbaka så jag är glad, gick likom i shorts och t-shirt idag ;P
Men nu ska jag fortsätta kolla på Green Day-klipp. Hej då
//Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0