Blommor i alla möjliga färger

Tillbaka från min lilla bloggpaus hihi
vet inte om jag känner för att blogga men ja...
Chattar med Clara och svävar lite över dessa vackra kameror: http://originalistic.blogg.se/2011/may/cameramazing.html
Älskar den mintgröna!
lalala i helgen fotade jag en jättefin bild som jag bara älskar! men tänker inte lägga upp den på bloggen för då finns det risk att någon elaking tar min bild ;O OCH det vill jag INTE.
Idag har jag bara varit i skolan och suttit framför datorn...känner att jag har ett liv, eller inte?
Snart ska jag handla inför klassresan som jag har på torsdag-fredag.
Vi ska paddla över en sjö sova i tält på natten och sen paddla tillbaka nästa dag.
Och vi ska paddla med packning? Jag lovar minst en "båt" (haha nej men typ kanot) kommer att välta!
Jag kanske kan ha min mobil uppe och ta lite kort får se, tar iallafall inte med min kamera!
Det kan ju hända att mobilen far i vattnet och det vill jag inte :S kanske har en plastpåse runt mobilen eller något haha
Det här blir en lång text, kuligt men undrar om någon pallar läsa?
duktig kossa om du orkade läsa allt! :D
okej en bild nu? öh? bild, bild, bild?
hahaha fin bild jag vet! (finns med i våran header)

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0