Förlåt för att jag kom försent men min cykel var inte i tid!

Blogg.se är jättesegt nu? ;O
Aja det blev 4-1 till oss idag på matchen OCH JAG GJORDE ETT MÅL *as stolt* men det har jag rätt att vara för har inte gjort mål på aslänge!
Nu sitter jag och dricker Pankaka med sylt och grädde te! Gott :D
Hade en as chill eftermiddag idag tog min dator två mackor, en rulltårtabit och ett äpple, en filt + lite till och gick ut på altanen. Satt där och gjorde lite läxor.
Imorgon första lektionen ska vi springa tre kilometer och jag kommer typ *inte skriva döö inte!* svimma ;P
Spelar Green day musik på spotify nu yey ÄLSKA GREEN DAY!
Billie Joe Armstrong är sjukt söt vad Mikaela än säjer! HAHA Han äger fett!
Vet inte om jag har någon fin bild jag kan visa ska se efter....
...den här blir bra för den är så vårig och somrig!
Fotad av mig (Adina) med Nikon d5000

//Adina

Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0