Lill... Fredag

Hallå bloggen!
Sitter i ett litet rum innanför en blomsterbutik. Har prao de två veckor som ligger framför oss och denna veckan praoar jag i en blomsteraffäär :)
Det är sjukt mysigt, mycket bättre än skola... Liksom stå och fixa med en liten blomkruka, lukta på goa rosor och annat samtidigt som man snackar med de som jobbar och lyssnar på P3. Sååå mysigt!!! Haha börjar jag bli gammal? ;) näe, butiken är liten och fräsch så ah :)
Nu har jag precis käkat och har lite rast, ska snart gå ut igen. Efter praon ska jag hämta min kusin, vi fikar eller nåt och sen drar jag väl hem. Har lite plugg trots att det är prao... Typ tre större arbeten som ska vara klart veckan efter praon.
Jajaja nu ska jag dricka vatten och sen bege mig ut, ciao!


Kommentarer
Postat av: deniseholmsten

fin blomma! :)

2011-10-19 @ 17:55:25
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0