Lala

I eftermiddag blir det barnkalas, och imorgon är det fredag.
Varit en sjukt jobbig skoldag, egentligen var den hur bra som helst och vädret kunde inte varit bättre men min allergi förstörde allt. Det är typ psykiskt, så fort jag tänker mig hur det kliar i ögonen och börjar rinna eller hur folk kollar på mig så börjar det klia i ögonen osv, och jag kan inte kontrollera det heller. Så fort jag får andra tankar, om jag sitter och läser eller nåt, så går det bra, men så fort jag tänker på det: kaos.
Typ nu bara för att jag skriver om det rinner ögonen, så sjukt frustrerande, ögonen kan liksom inte rinna i skolan! Alla tror att man gråter då. Hatahatahata.
Nu bär det av mot kalas!


Kommentarer

Åsikter? Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för oss)

Länka till din blogg/hemsida här:

Låt orden flöda (be kind!):

Trackback
RSS 2.0